lördag 18 augusti 2012

Finland

Nu är vi hemma igen och jag har haft ett tag på mig att sortera alla upplevelser. Jag kan sammanfatta resan med ett ord - magiskt!

  Genom att besöka all platser jag minns från barndomen blev jag förflyttad i tiden, utan tonåringens ångest och rastlöshet kunde jag se allt med en positiv blick. Jag älskade verkligen isoleringen ute i stugan! Vi tappade helt uppfattningen av tid, inget tv- tittande, inget facebook och inga måsten. E var också lyrisk, vi åkte båt, fiskade, plockade bär och åkte fyrhjuling. Min far och E fick tid att umgås på riktigt för första gången och de fann varandra direkt, E har en ny idol. Ytterligare en bonus var att min stockholmare till make gillade det också, han älskade lugnet, fisket, alla motordrivna leksaker och bastun också faktiskt!

Längtar till vi kan åka dit igen.








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar