torsdag 31 januari 2013

Gamla vänner

Att ha "gamla" vänner, som har känt mig innan jag blev "mig" är en gåva. De som var med när jag formades som människa och som jag har sett formas. Vi som hittade oss själva tillsammans. Vi hade inga regler, allt var nytt, allt var spännande, vi var fria att tänka och göra som vi ville. Den tiden räknar jag fortfarande som den roligaste tiden i mitt liv.Vi var unga och bodde i kollektiv, vi undvek alla måsten och levde för dagen. Vi hade inte mycket pengar eller levde särskilt hälsosamt, men oj vad roligt vi hade. De vänner som finns kvar sedan dess är de som känner mig bäst, de såg mig bli den jag är och har därför en djupare förståelse och kännedom om mitt inre. På samma sätt känner jag dem bättre för att jag har sett dem utvecklas. Jag älskar er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar